Klachtenbehandeling

Klachtenbehandeling

Bent u niet tevreden, laat het ons weten

Klachtenbehandeling Consumenten

Chabot Assuradeuren B.V. onderscheidt zich door kwaliteit én persoonlijke aandacht. Daarom horen wij het graag wanneer – en waarom – u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 1 tot 2 werkdagen een bevestiging van ons en binnen 3 weken handelen wij uw klacht af. Soms lukt dat niet, maar ook dan krijgt u binnen 3 weken bericht. Uw klacht kunt u sturen naar:

 

Directie Chabot Assuradeuren
Postbus 1999
5200 BZ ‘s-Hertogenbosch

 

Indien u vindt dat de indiening van uw klacht niet leidt tot een bevredigende oplossing, dan kunt u terecht bij het KiFiD. Ook kunt u zich tot KiFiD wenden voor informatie, uitleg en advies in verband met mogelijke geschillen.

 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel: 070-33 38 999

E-mail: consumenten@kifid.nl